Klantportalen

Optimaliseer klantinteracties en verhoog de klanttevredenheid met een op maat gemaakt klantportaal

BOA Klantenportalen Header

Een klantportaal is essentieel voor bedrijven die streven naar efficiëntie en klantentevredenheid. Het biedt klanten directe toegang tot relevante gegevens zoals bestellingen en facturen. Daardoor kunnen transparantie, snelle communicatie en zelfbeheer van informatie mogelijk worden.

Waarom kiezen voor een op maat gemaakt klantportaal bij BOA Digital?

Flexibel & schaalbaar

In tegenstelling tot standaard pakketten kunnen op maat gemaakte oplossingen perfect worden afgestemd op de specifieke behoeften, processen en groeiplannen van jouw bedrijf. Hierdoor maximaliseren ze de efficiëntie, verminderen ze overbodige functies en bieden ze een naadloze integratie met bestaande systemen.

Op maat gemaakte oplossingen groeien organisch mee met bedrijfsontwikkelingen, waardoor ze gemakkelijk schaalbaar zijn en kunnen evolueren met de veranderende eisen.

Met BOA hebben we al jaren een vlotte samenwerking. Knowhow en professionaliteit in overvloed, maar het is vooral voor hun drive, passie en toewijding dat we met hen in zee zijn gegaan!

Dick Sabbe, Managing Director - Jolipa

Koppeling met jouw ERP-pakket

Onze experten kunnen door hun jarenlange ervaring zonder problemen koppelingen bouwen tussen een web platform en diverse ERP-pakketten. BOA Digital biedt jou een naadloze integratie met bestaande systemen en software. Dat bespaart alvast heel wat tijd en moeite bij de implementatie.

Expertise Portalen 3
Expertise Portalen 1

Blijf je concurrentie voor met een gebruiksvriendelijk klantportaal

Doordat een klantportaal zelfbeheer van informatie stimuleert, wordt jouw customer service grotendeels ontzorgd. Het klantportaal wordt bovendien ontworpen met de user experience constant in het achterhoofd. De gebruikers beschikken 24/7 over de meest recente informatie. Het is één ding om klanten aan te trekken, maar ze behouden is minstens even belangrijk.

De beste gebruikerservaring

We zetten niet alleen in op functionele aspecten, maar zorgen er ook voor dat het ontwerp van ons klantportaal voldoet aan de hoogste user experience (UX) standaarden. Met een intuïtieve interface en doordachte navigatie streven we naar optimale gebruiksvriendelijkheid. Klanten ervaren niet alleen moeiteloze toegang tot belangrijke informatie, maar evengoed een positieve ervaring met jouw bedrijf.

Door te kiezen voor een klantportaal, geef je jouw klanten de macht om zelfstandig toegang te krijgen tot cruciale informatie, waardoor hun afhankelijkheid van de klantendienst vermindert. Dit verbetert niet alleen de klantentevredenheid, maar kan ook leiden tot operationele efficiëntie en mogelijke kostenbesparingen voor jouw bedrijf. Geef je klanten de regie in handen en ontdek de voordelen van een gestroomlijnde communicatie.

Laravel
SAP
Symfony
Business Central
PHP
Aanpak

Aanpak

01.

Strategie en planning

We beginnen met een grondige strategie en analyse om te begrijpen hoe we jouw bedrijf kunnen onderscheiden van de rest. Met een duidelijk plan van aanpak en een tijdlijn werken we samen naar een website die jouw verwachtingen overtreft. De prioriteit van BOA is het succes van jouw bedrijf.

02.

Technische voorbereidingen

Bij het bouwen van een klantportaal beginnen we met een technische meeting met alle partners om softwarekoppelingen zoals ERP, PIM, enz. te bespreken. We beoordelen de benodigde integraties en datastromen. De klant bereidt de masterdata voor door deze aan te vullen en op te schonen, zodat de gegevens correct en volledig zijn voor de nieuwe systemen.

03.

Design

Een design moet niet alleen aantrekkelijk zijn, ook de gebruiksvriendelijkheid moet kloppen. Elke pagina heeft immers een specifiek doel en tijdens het voortraject worden deze doelen in kaart gebracht. Onze digital designers vertalen op hun beurt die boomstructuur en inhoudsbepaling naar een duidelijk, logisch en aantrekkelijk geheel binnen de huisstijl van jouw bedrijf.

04.

Development

Onze digital designers en developers vormen een hecht team. Ze voelen elkaar perfect aan. De verschillende bouwstenen waaruit elke pagina bestaat, worden minutieus geprogrammeerd. Op die manier kunnen de platformen van BOA Digital achteraf gemakkelijk aangepast en uitgebreid worden. Het protaal wordt uiteraard responsive geprogrammeerd, wat wil zeggen dat hij zowel op een laptop, tablet als op de smartphone gebruikt kan worden.

05.

Afwerking en lancering

Op het moment dat alles ontworpen en geprogrammeerd is, wordt de overige inhoud ingevoerd. Het portaal en de hosting worden technisch waterdicht gemaakt. Hierbij hanteert ons team een waslijst aan checks met performantie helemaal bovenaan.

06.

Support en onderhoud

Wij gaan all-in op langetermijnrelaties. We leiden jouw team op, zodat je zelf het portaal kan beheren. We staan steeds klaar om jullie te ondersteunen indien nodig, bijvoorbeeld wanneer het klantportaal moet worden uitgebreid. Ook voor het bekendmaken van jouw portaal aan jouw klanten kan je bij BOA terecht.

Breng jouw klantportaal naar een hoger niveau

1 G3 A9288

ERP-, PIM- of CRM-koppeling
Dedicated webhosting
Branding

Contact