Rebranding Gondella met een nieuwe website in zes talen om constant nieuwe leads te genereren

Rebranding Gondella met een nieuwe website in zes talen om constant nieuwe leads te genereren

  • Strategie
  • Websites
  • Branding

Het in Nazareth gevestigde bedrijf Gondella kwam aankloppen bij BOA voor een complete rebranding inclusief een nieuwe website om hun verhaal te kunnen brengen. Gondella is internationaal een grote speler op vlak van winkelinrichtingen, vooral op grote ketens en supermarkten gericht, maar evengoed voor een kledingwinkel of dierenspeciaalzaak.

Na de succesvolle rebranding startten we aan de website. Een uniek webdesign werd opgemaakt in de nieuwe huisstijl van de klant. Door het nauwe contact met de marketing manager van het bedrijf verliep de samenwerking van een leien dakje en kon er vlot heen-en-weer gepingpongd worden.

Integraties

Craft CMS
Google Tag Manager

Markt

Internationaal B2B

Bouwjaar

2022

Case Gondella 2
Case Gondella 3
Case Gondella 4
Case Gondella Mobile 01
Case Gondella Mobile 02

Een nieuwe website met nieuwe features

Nadat het design intern bij de klant werd goedgekeurd, begonnen we dit te vertalen in blokken die in Craft CMS werden ingesteld. De nadruk ligt altijd op gebruiksgemak voor de personen die de invulling doen. Aangezien Gondella internationaal werkt, werd er ook gekozen om de website meteen in zes talen te voorzien; de gebruiksvriendelijkheid van het CMS is dus een van de prioriteiten.

De website toont alle sectoren waar Gondella inrichtingen voor verzorgt en lijst vervolgens de oplossingen op die zij daarvoor voorzien. Het doel van de website is contact-opname van mogelijke klanten en inschrijven op de mailinglijst van Gondella. Bij die laatste worden de e-mailadressen rechtstreeks opgeslagen in de Mailchimp en Brevo (vroeger SendInBlue) applicatie.

Case Gondella 8
Case Gondella 5
Case Gondella 9
Case Gondella 7

Contact